DUNIA BARU

Assalamualaikum :-)
Banyak cerita yang dah tertinggal atau sengaja ditinggalkan dan aku sengaja x updates.
lama kan x updates kali ni hampir sebulan lepas last updates aritu.....simply sangat BIGG ~ moment yg aku ada lepas last entry .ada pahit ada manis ada kelat..pengalamn ..kawan...pengajaran...BARU dan lain dari yang lain. cuma apa yg aku nak tekan kan dalam entry kali ni yalah hiudup aku dah lain, kawan2 aku dah lain segalanya lain, cuma aku masih orang yang sama lagi di sini.masih sebagai seorang pelajar USM.masih menetap secara x rasmi di Penang, Ipoh dan Kuala Kangsar.
Dalam pahit aku cuba cari kemanisannnya. dalam manis aku tetap waspada akan kepahitan yg mungkin boleh datang secara tetibe, sebab hidup x selalunya indah.~
Kata seorang yg aku respek  : fikir yg baik , ucap yg baek maka yg datang pun nati inshallah yg baik juga. Aminn...
So far masa cuti sem yg lepas aku buat part time kat kedai makan kawan abah..banyak rentetan yg jadik sejak aku kerja situ. selama berbelas tahun ddk ipoh aku punya kawan xsampai 5 org kot..hahah kerja kat kedai makan tu aku dapat ramai kawan n geng ngn deme memang awesome lah. tapi aku masih ingat pesan mak..nak buat ape pun jangan hingke sangat bak kate org perok. Ok noted that mumy :-D
Biar jauh di mata tapi tetap dekat di hati. aku sayang mak !
ok lah dah ngntok ..aku sengaja je bukak blog ni dah lama x updates kan. ni saja je tak nak bagi berhabuk n berkarat hehehe :-p
selamat malam n salam sayang semua !

Comments

Popular posts from this blog

Desasiswa Cahaya Gemilang~

FYP and internship

Final Year di USM