mood : blur

Assalamualaikum..
erm.. terbaru  informasi  yg  aku  dapati  yalah  wall  facebook  dikatakan  sama  dgn  The  Wailing  Wall  oleh  org   yahudi ,  di  mana  mereka  menjadikannya  sebagai  dinding  bg  mereka  meratapi  segala  kesalahan2  mereka  di  masa  lampau. dan  semestinya  aku  agak  terkejut  dgn  benda  ni  sebab  kadang2  aku  gak  pnah  buat  benda  yang  sama. tapi  ianya  suatu  masa  dahulu..mood arini  yalah blurr
ok  aq patah aty sebenonye waaaa ! 
kata-katanya  membuatkan  aku  semakin  terpikat.. dan  mungkin  tersungkur. pada-Nya  aku  mohon  petunjuk  agar  segalanya  jelas  dan  terang. agar  diampuni  segala  dosa2  lalu. agar  sentiasa  aku  dan  keluarga  dalam  rahmatnya.
antara  kata2 nya  ialah...  letaklah  Allah  di  atas  bagi  segala  tujuan. insyaalah segala nya  akan  dipermudahkan.segala  urusan. Allah andai  dia  adalah  jodohku, maka  hamba  pohon  semaikan  rasa  ini  d  hati  kami, jika  tidak  maka  peliharalah  hubungan ini  sekadar  sahabat. dan  matikanlah  rasa  ini  terutama  d hati  hamba-Mu  yg  lemah  ini. berilah  hamba  petunjuk  dan  bimbingan  dari-Mu  ya  Allah.
Ampunilah  hambamu  ini  ya  Allah. Sesungguhnya  hamba  insan  yg  sentiasa  mohon  petunjuk  dan  hidayah  darimu.
Aku  mula  menyukainya  pabila  membaca  madah2 berhemah  ygaku  stalker  d  facebook  die  hehe. mungkin  perbuatan  aku  ini  salah  dan  memalukan. maafkan  aku, maafkan  hamba  ya  Allah. 

Comments

Popular posts from this blog

Desasiswa Cahaya Gemilang~

FYP and internship

Final Year di USM