keindahan d USM tercinta~ dan mood axem

Assalamualaikum.. 
well petang tadi,setelah sekian lamenye aku xkuo berjogging n duduk bertapa je dalam bilik akhirnya aku insaf...lalu berjoging kuarkan peluh haha. ok firstly yg aku nk citer kali ni yalah tempat2 menarik dan damai yg aku suka d bumi minden nih. aku kalo joging aku ska pg kat area bukit dekat ngan school of literacy tu. lepas 2 round joging then aku kan duduk melepak kat situ..view nya sangat2 indah .amin keindahan ciptann-Nya tiada tolok banding.kalau saat tu aku yalah seorang yg dikurniakan bakat melukis dah lama aku lukis pemandangan yg menarik kat area tu
kat situ boleh nampak ngan jelas jambatan pertama pulau pinang ( yg mantap dan xruntuh ok ) n seluas pemandangan mata memandang dan menegok.cantik,tenang mata memandang..indah dan damai hati merasakan. tengok atas,nampak burung layang2 terbang bebas ,pandang depan rasai sentuhan angin sepoi2 bahasa..pandang bawah nampak sayup kenderaan bertali arus.... 
berat pon boleh berkurang,hati pon ada senang biler g joging nih haha. skng musim axem so aq ada bper ari je lagi sebelum tinggalka bumi minden ni utk 2 bulan, moga USM rindukan aku n moga dy dalam keadaan baek2 saja yer, tggu ku datang nati utk sem 3 tahun kedua dalam bidang major in persuasive comunication .aminn..
sepintas lalu mengenai axem psikologi abnormal tadi ,aku ase much better la then sem lepas aq amik asas2 psikologi..ekotkan patotnyer lagi senang la sebab dr.intan bg nota dgn lengkap.tp aku yg xbace buku . last2minit aku nk bace 1 buku trus yg tebal tatw nk kate tuh. hmm b jela yg aku mampu kutip utk minor sem 1 dulu. tu pon sebab dh cover carry mark aq a-. time jawab axem soalan 12o, 20 je yg ku tawu, lagi 100 aq memang terang2 hentam .sem 2 ni dh terbalik plak. 110 soalan, 10 yg pasti aq memang tatw lgsg n hentam, 100 soalan lagi alhamdulilah ad masuk yg aku bace, nak tawu betul o x jer..tp yg spoil plk axem mid term aku kantoi dapat skit jer. ni yg payah dari bg axem mid term aku lagi rela buat assgmnt sebab kat situ jiwa ada hehe.
oklah aku nk tengok movie ni hehe lusa ada paper teras lagi mengancam susahnyer so tenangkan minda jap dgn melayan movie hehe moga pointer sem ni menaik sbb rasanya aku lebih fokus dari sem lepas yg banyak dalam dunia khayalan jer hihi

Comments

Popular posts from this blog

Desasiswa Cahaya Gemilang~

FYP and internship

Final Year di USM