Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan

Assalamualaikum. dah lamae x updates blog sayang ni..insha Allah pasni aku kan kembali rajin updates ya tntang isu kehidupan yang semasa sahaja heheh. ok last updates aritu aq masih d USM dan bergelut dengan final axem kan, banyakkk sangat peristiwa yg jadik pastu dan time tu aku plak xada mood nak updates d blog ni makanya aku dok meroyan marah sensorang lah selagi ada benda yg menguji kesabaran tika itu hehe.
erm so far sa good lah 
Jadinya skng di bulan yang mulia yg barakah ini aku cuba menjalani kehidupan sebagai hambaNya yg jahil dan sentiasa cuba untuk berubah ke arah yang lebih baek dari sebelumnya. Amin.. moga dipermudahkan ya
Sempena Ramadhan ini jadual aq padat bermula dari 8 pg lagi..bekerja dan mengemas sempena walimatulurus maksu pada raya ketiga ni... hmmmmm   banyak suka duka gak yg dh jadik sebelum ni.
well aq mengharapkan agar aku mampu beribadah dengan baek dan sangat2 bersyukur kerana masih dapat berpeluang mengerjakan tarawikh pada tahun ni. syukur Ya Rabb  :-)
Family pon alhamdulillah dalam keadaan sehat walaupon ujung bulan 6 lalu adik bongsu aq di admitted ke HRBPsebab sakit gigi..sampai bt pembedahan dan aq menjadi penghuninya selama 3 ari 3 malam hhehe
tok pon alhamdulillah dalam keadaan baek
hei aq mau sambung ngect rumah lah yer..moga tarawikh dapat buat banyak pada bulan mulia ni tata
salam

Comments

Popular posts from this blog

Desasiswa Cahaya Gemilang~

FYP and internship

Final Year di USM