izzah yang telah kurus :-P

Assalamualaikum  :-P
hehehe mengancam x tittle entry kali ni ? ermmm aku K.U.R.U.S !!! bhahaha
kurus tanpa disedari..kurus tanpa dipinta...kurus tanpa sengaja ! sebab time aku betul2 nak berat aku turun.. tak mau2 turun. tapi time aku dah x peduli tentang berat badan aku yg dah ada iras2 anak penguin tu, maka kejap ketika tu jugaklah berat aku turun mendadak2..sampai kan kak yus bilik sebelah tanya aku ni sakit ke ? hehehe sampai gitu sekali you allzzz
dah riak dah aku ni. berat aku sekarang 45kg..berat yg paling ideal sebenarnya 40kg sesuai dengan tinggi aku yg x berapa tinggi ni. alah ketot2 comei2 ni mane bulih nak gemok2 sangat...
sekarang aku tengah cuba sedaya upaya turunkan lagi 5 kg... lepas tu aku nak makan banyak2. hehe 
masa balik rumah aku kena makan sbb mak masak, nati mak kecik hati plak. aku dah blik 2 mggu o 3 mggu sekali dia masak tanak makan plk. mane bulih camtu kan...hati mak kene jage woo. lagipon mak masak memang sedap. So selama aku di USM ni aku menahan makan n makan skit2 jer...janga sampai memudaratkan kesihatan sudah lah. balik rumah baru makan nasek makan semua  :-) pandai2
aku berdiet makan kurma ,minum susu n melo... aku x berjoging sebab masa tu cuti kat rumah 2 bulan setengah so aku kerja
well dah kerja bulan pose penat lah. jadi maid plak tu . walaupon kerja simple tp tetap guna tenaga kan.
jadinya berdiet menggunakan buah kurma o air masak memang mustajab la..cuma jiwa tu kena kuat la time nk mulakan
jiwa aku x kuat pon sebenarnya tapi sebab time kerja aku banyak letih so lagi rela tido daripada makan heheh
jadi dah kuruih kuruih hohohoh

Comments

Popular posts from this blog

Desasiswa Cahaya Gemilang~

FYP and internship

Final Year di USM