semester baru ~

Assalamualaikum...
semester baru bermula di USM dengan agak suram bg aku. tataw sebab ape tapi kelas bermula dengan aku pergi ke kelas umpama mayat hidup kata kawanku
bhahahaa. so byak yg aku dh miss out nak cerita sepanjang sekian lama blog ni aku biarkan bersawang..hehehe egt nak updates entry tapi x berkesempatan
so di sini aku kan mula menyenaraikan entry2 dalam hidup aku, yg au kira bermakna utk aku senarai dan taipkan sebagai secebis daripada memori masa lalu.

1.- tentang maksu kawen
2.-cinta baru
3.-pengalaman menjadi maid part time
4.-atok angkat ku
5.-major direject
6.-berat badan yg turun mendadak

so.... nampaknye ada 6 senarai entry yg bakalan aku tulis nati. and then ekot palaotak aku la publish o x entry aku tu...sebab kalo ada yg rasa mcm  private aku takan publish lah. hanya utk kengan dan tatapan umum kata org. hehehehe.
well im enjoy my life here although sometimes i feel a little bored.
i do LOVE usm and this place..and i will be going to study here about 3 years more,
so would i do makes any complain ?
no i dont think so :-P
ok lah selamat tinggal, jumpe lg di entry yg berikutnya naai aku msih lg bernafas,,, xmngantok,,, n lrat mengupdates entry bhahahaha

Comments

Popular posts from this blog

Desasiswa Cahaya Gemilang~

FYP and internship

Final Year di USM