MAJORING IN JURNALISTSM :)

Assalamualaikum  :)
hai hai........ sekarang ni aku tengah sem 3 di USM , oh ! dan tahun kedua dalam major kewartawanan ,minor psikologi 
so cerita tentang major yer.bukak je sem 3 pada 9 sept 2013 lalu aku dah pegi jumpe dr.Shu untuk bincangkan tentang permohonan major aku.
Nak dijadikan cerita aku ni mohon major dalam pemujukan...tapi sebagai pilihan kedua aku letak kewartawanan...tak tahu salah di mana silap di mana aku sebulat suara ipilih atau
lebih tepat lagi diserapkan dalam major kewartawanan...sesuatu yang tak pernah aku duga :(
seriously memang aku sedih....mengalir air mata aku masa bukak campus online.
Masa tu aku ada kat rumah ,mendidih darah marah sangat sebab deme yang tentukan major apa yg aku nak ambil kat USM ni
eeeeee geram memang geram. aku siap buat surat rasmi permohonan pertukaran major lagi
apa yg deme nampak bakat aku kat kewartawanan ni entah lah.Aku pun pelik..mak lagi la susah hati sebab dia takot aku tak boleh x bawak major ni.
so....aku tenangkan diri dan tekadkan hati supaya tak mudah down dan pastinya rezeki aku ada di mana2 nati asalkan niat kita baik dan betul....
kehidupan sebagai seorang student yang tak lagsung meminati kewartawanan memang lah membosankan ditambah pulak dengan negatif thinking aku yg buatkan segalanya nampak lagi BOSAN
sekarang aku tengah paksa diri aku untuk sukakan major aku ni...sian kat mak aku tu risau sangat kot aku down sampai tak boleh belajar nati..
Alhamdulillah aku masih sayangkan USM dan sayangkan family aku,,,aku janji aku kan usaha yg terbaik dan aku mula mencabar diri aku untuk buktikan yang aku mampu mengorak langkah dengan lagi baik,maju,kreatif dalam segala yang aku buat....itu boleh buatkan aku lebih bersemangat ...
amin..inshAllah segalanya akan dipermudahkan oleh-Nya  :-)

Comments

Popular posts from this blog

Desasiswa Cahaya Gemilang~

FYP and internship

Final Year di USM