minggu konvokesyen USM~ kak fana & abg iz

Assalamualaikum...  :-)
mood hari ni mengantuk dan blurr jer. hari ni hari konvo kak fana dengan abag iz.aku lambat tadi sampai kat DTSP.. sebab pegi IK dulu amek rescooker kat wan. Bell dah x sabar2 nak masaka bihun sup gune rescooker tu .ekot resepi family katenye hahaha
aku sampai ,bergambar dengan abg iz,kak fana.... berdebar2 tengok deme dengan pakaian konvo kaler purple tu. favourite kaler aku plak tuuu.... wahhhh nati time aku inshallah la mcm tu kan. meriahnyer kat tapak konvex tadi dengan bear2 yang macam2 bentuk and kaler... boleh pitam aku tengok dengan harganya yg mencekik darah
orang memang ramai la jangan dikira... teringat setahun yg lepas elok2 seminggu je kuliah mula pastu minggu konvo start dah . punya la kami first year pusing kat tapak konvex tu tgok mcm2 barang...rambang mata dibuatnya
tapi yg sedihnye kali ni mak kak fana x dapat datang sebab kesihatan dia yang x berapa baek, berubah muka kak fana bila aku tanya mak dia mana tadi..sebab aku teringin nak jumpa mak kak fana. silap betul ..mesty dia sedoh hari bermakna mcm tu orang yg paling disayang..yang paling rapat x ada dengan dia. hmmmm
sebab aku lah jarang sangat kontek dia. adik apa la aq ni teruk betul.....
bz memanjang pon bila bf kol boleh je plak aku ankat..
nak seribu daya,, tanak seribu alasan kan. sebelum aku kena bash..baik aku bash diri sendiri dulu.. :-(
lepas ni tataw la bila dapat jumpe kak fana, abg iz... sebab tadi kak fana cakap dia dapat tawaran kerja kat Bukit Jalil... well memang tu impian dia. dia tolak tawaran master kat sini pon sebab dia nak kerja n nak bagi family dia merasa duet kerja dia.. tapo dah mak dia sakit mcm tu aku pon tataw la ape keputusan dia 
sekrang aku dah banyak miss out tentang kehidupan dia tambah2 lepas dia dah x duk dalam USM ...ermm pape pon all the best for my sister,,,,kak fana n abg iz  :-)   :-)

Comments

Popular posts from this blog

Desasiswa Cahaya Gemilang~

FYP and internship

Final Year di USM